sobota, 11 sierpnia 2012

2. I leave the past behind ...


Ten blog to w sumie będą moje osobiste przemyślenia i poglądy (oraz opowiadanie o JB) . Ponieważ od września całe moje życie zostanie przewrócone do góry nogami. A dlaczego to zaraz powiem ( w sumie napisze )
Może na początek powiem coś o sobie ;-)
MAM:
^  na imię Darci
^  16 lat
^  naturalnie brązowe włosy (ale aktualnie fioletowe )
^ wielkie zielone oczy
^ jestem niestety pulchna (tz. no bez przesady nie jakaś balon tylko jak to maja mam nazywa jestem kształtna)
^ nie przepadam za poznawaniem nowych osób to znaczy nie umiem do kogoś podejść i powiedzieć
'Hej mam na imię Darci.....blablabla'
^ mam 2 najlepsze przyjaciółki które  tolerują się na wzajem ale nic więcej ponieważ za bardzo za sobą nie przepadają
^  Moi ulubieni piosenkarze to
   1 miejscu One Direction
   2 miejscu Justin Bieber
   3 miejsce The Wanted
   4 miejsce Enrique Iglesias
^ Moje ulubione piosenkarki
   1 miejsce Little Mix
   2 miejsce Nicki Minaj
To chyba wszytko o mnie...xd

A teraz dlaczego moje życie zmieni się tak bardzo
1) idę do szkoły w Warszawie a dotychczas jeździłam tak jedynie do Arkadji ( z przyjaciółkami czy mamą, nigdy sama ) i ewentualnie do dziadków
2) w nowej klasie nie będę nikogo znała a jak już wspomniałam mam problem aby poznawać nowe osoby
3) kocham moje przyjaciółki i zastanawiam się czy nasza przyjaźń przetrwa to że każda z nas idzie w innym kierunku.
4) w klasie bedę mieć plastiki których nienawidzę i boje sie że będą po mnie jeździć za to że nie jestem taka chuda jak one
5) moja mam będzie cały czas w domu bo rzuciła prace, i nie wiem jak z nią wytrzymam bo ciągle się kłucimy
6) tata będzie pracował w domu i podobno będzie zarabiał więcej z czego bardzo się cieszę
7) mam nadzieje że do września uda mi się schudnąć i będę trochę lepiej wyglądać bo marzy mi się 10 kg

I to tyle na początek. Jeżeli będziecie chcieli czytać moim pojebanym życiu to zapraszam a jak nie to spoko przeżyje ;-)

3. I'm just like everyone there is nothing special about me

Jestem taka jak każda nastolatka i nie ma we mnie niczego oryginalnego :/

Niestety taka jest smutna prawda. Nie wyróżniam się z tłumu innych nastolatek. Ponieważ :
1) uwielbiam różowy, mimo że masz 16 lat to 95 % moich ubrań jest różowych
2) jetem dziewczęca ponieważ lubię sweterki, spódniczki i sukieneczki ale czasami mam ochotę założyć zwykły dres czy legginsy
3) uwielbiam One Direction i Justina Biebera,  co pewnie nie jednaj osobie nie odpowiada
4) uwielbiam się wygłupiać
5) jestem zakompleksiona, jak 99% nastolatek

No może znajdzie się parę cech które są nietypowe jak np :
1) mam kolczyk w nosie
2) mam aktualnie fioletowe włosy
3) nie boje się wygłupiać, nie mam problemu żeby na rynku w moim mieście stanąć w deszczu i tańczyć oraz śpiewać do piosenki Baby Justina Biebera
4) jestem osoba która jeżeli ma coś powiedzieć to powie nie zależnie czy do mamy, czy siostry, czy przyjaciółki, czy nauczyciela, czy księża czy nawet prezydenta czy innej osoby bo jak mam coś powiedzieć to po prostu to mówię

Hahahah nic dodać nic ująć ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz